دانشگاه علوم دریایی نوشهر دارای جایگاه ممتازی در سطح منطقه است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 102
نویسنده : علی

 

 

 

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به جایگاه ممتاز دانشگاه علوم دریایی نوشهر در سطح ملی و منطقه آسیای جنوب غربی گفت: این دانشگاه آمادگی دارد با تمام مراکز رشد و واحدهای فناوری در همه زمینه ها همکاری داشته باشد.

امیر دریادار حبیب الله سیاری در نخستین نشست شورای مرکز رشد واحدهای فناوری در دانشگاه علوم دریایی نوشهر افزود: این دانشگاه دانش آموختگانی را تربیت کرده که توانسته اند بیشترین تجهیزات روز دنیا را بسازند ، بدون آن که دست نیاز به سوی کشورهای دیگر دراز کنند.

وی گفت: به عنوان نمونه ساخت ناوشکن ها و اژدرها و حضور در دورترین نقاط آب های آزاد و بین المللی و همچنین در حوزه کارهای تعمیراتی ناوها توسط دانش آموختگان رشته های مکانیک و برق این دانشگاه صورت می گیرد که این امر نشان می دهد که در حوزه آموزشی ، علم و فناوری در کشور در شرایط بسیار خوبی قرار دارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به نام گذاری سال 95 به سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری، افزود: با اینکه در سال های گذشته در راستای تحقق شعار رهبری همایش هایی برگزار شد و حتی کتاب های متعددی نیز تدوین شد ، اما امسال باید به نحوی تلاش کرد تا این پیگیری ها نتیجه برسد.

وی ادامه داد : اینکه ولی فقیه بعد از واژه اقتصادی مقاومتی نامی از اقدام و عمل می برند این واژه یعنی هوشمندی و فرا رسیدن زمان اجرا و عمل است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی شکل گیری قرارگاه اقتصاد مقاومتی را گامی موثر برای حصول به نتیجه پیگیری ها برای تحقق شعار رهبری در سال های گذشته دانست و گفت : در چنین شرایطی باید به طور شبانه روزی تلاش کرد تا اثرات این تلاش ها به نتیجه برسد.

امیر سیاری با اشاره به سخنان سال جاری مقام معظم رهبری در آئین اهدای سردوشی به دانش آموختگان نیروهای مسلح در دانشگاه علوم دریایی نوشهر، افزود: معظم له در آن آئین ضمن توجه جدی به مقوله پژوهش، نهضت علمی را اساس و پایه علمی و همچنین زمینه ساز رشد و فناوری دانستند.




:: برچسب‌ها: نداجا، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: